Rock for People: Lenovo for you a další…

Rock for People: Lenovo for you a další…

V dnešním článku něco málo o festivalu, na který se můžeme těšit. A Top Ten for Ten Years – neboli největších 10 události za posledních 10 let.

Rock For People

Na začátku června proběhne již 21. ročník tohoto multižánrového open hudebního festivalu, z hlavních hvězd přijedou Limp Bizkit, Faith No More, Bastille a další. Lenovo se stalo hlavním partnerem této akce a chystá odpočinkovou zónu s připojením na internet. Dále se Lenovo zúčastní i druhé edice festivalu, která proběhne pod názvem Rock for People Europe který se bude konat na začátku července v Plzni.

Lenovo_logo_web

Lenovo navíc plánuje speciální akci pro své zákazníky. Každý, kdo si v období od 20. dubna do 3. července 2015 zakoupí jakýkoliv produkt Lenovo a zaregistruje se na www.lenovo.cz/RFP15, kde uvede sériové číslo produktu, získá 15% slevu na vstupenku na celý třídenní festival v Hradci Králové nebo v Plzni.

10 nej událostí za 10 let.

Střípky události tak, jak to vidí fanoušci.

10. V roce 2008 Lenovo sponzorovalo Pekingské Olympíjské hry a dodalo více než 20 tisíc kusů techniky.

9. Časopis Forbes v roce 2011 zařadil značku mezi 100 nejznámějších značek na světě.

8. Rodina tabletů Yoga tu je od roku 2013 a uvedl ji Ashton Kutcher.

7.  První osobní počítač s nápisem Lenovo se objevil v roce 2006.

6. X1 Carbon se ukázal v roce 2013.

5. Rok 2014: Akvizice v podobě koupě Mobilní divize Motoroly a divize IBM x86 serverů.

4. X300/X301 byl označen za nejlepší notebook všech dob (BusinessWeek) 2008

Zdroj: http://kpistm45.exblog.jp/18487634

Zdroj: http://kpistm45.exblog.jp/18487634

3. Lenovo se stalo jedničkou na poli výroby PC.

LENOVO-NUMBER-1

2. Uvedení konvertibilních zařízení Yoga a Helix 2012.

1. Pro některé ztráta, pro jiné zisk. V roce 2005 koupilo Lenovo od IBM divizi osobních počítačů.

ibm-papersPerlička na konec

Podle průzkumu firmy Lenovo cca 33 % žen při výběru mobilního telefonu spoléha na rady kamarádů a známých, 28 % se řídí vlastní přechozí zkušeností a média a recenze mají „vliv“ na 20 % žen.  Nejenen desgin zajímá ženy, ale také 14 % žen chce od mobilu výkon a 20 % zajímá, jakými funkcemi telefon disponuje.

Zdroj: Tiskové zprávy a http://blog.lenovo.com