Jak reklamovat telefony Lenovo

16. 10. 2014 | 20

Od oficiálního oznámení a zahájení prodeje mobilních telefonů Lenovo v ČR již uplynul nějaký čas, a tak je samozřejmě nyní vlastní čím dál tím více lidí. Často však nevědí co dělat, pokud se telefon pokazí, resp. když je třeba jej nechat opravit – reklamovat. V dnešním článku si postup velmi krátce vysvětlíme.

Telefony z oficiální české distribuce

Mobilní telefony Lenovo z oficiální české distribuce (tzn. momentálně modely A328, A536, S850, S860 a Vibe Z2 Pro) opravuje, podobně jako jiné přední značky, společnost Arvato. V případě, že vlastníte telefon Lenovo z oficiální české distribuce, který je v záruční době třeba opravit, máte v podstatě dvě možnosti:

  1. Obrátit se na prodejce (který má se společností Arvato smlouvu) a telefon nechá opravit.
  2. Obrátit se přímo na servis, tedy společnost Arvato:
    Repair center Arvato services k.s.
    Osvobozeni 535
    273 03 Stochov
    E-mail: info.cz@bertelsmann.de
    Infolinka: 312 560 560

V každém případě by však mělo být nejlepší a nejjednodušší variantou se v případě reklamace obrátit přímo na prodejce, od kterého jste telefon zakoupili.

Upozorňujeme, že telefony Lenovo neopravuje síť servisních partnerů, kteří opravují profesionální zařízení Think, čili domáhat se opravy mobilního telefonu v regionálních servisech nebo v obchodech Lenovo Exclusive Store nemá význam.

Telefony z neoficiální distribuce

V případě, že váš telefon nepochází z oficiální české distribuce, nemůže být v České republice autorizovaným servisem opraven, a to ani za úplatu. Je nutné obrátit se na prodejce, který by pro vás opravu telefonu měl dle svého uvážení zajistit. Stejně tak na telefony, které nejsou z oficiální distribuce (tedy se jedná o „šedivky“), neposkytuje Lenovo žádnou jinou formu podpory – ve všech případech je proto třeba spoléhat na prodejce.

 

Odpovědět naVíťa Zrušit odpověď

comment-avatar

Informace: Žádné osobní údaje nejsou povinné! Povinný je pouze text komentáře.


Související příspěvky