Lenovo vykopává na novém poli – FC Inter Milan

Lenovo vykopává na novém poli – FC Inter Milan

Lenovo a a jeden z nejznámějších fotbalových týmů světa FC Internazionale Milano podepisují víceletý sponzorský kontrakt. Smlouva tedy spojuje dohromady dvě velkolepé značky, které jsou uznávané po celém světě. Po zabroušení do motoristického sportu je nyní Lenovo globální technologický partner i fotbalového týmu.

Inter je jeden z nejpodporovanějších týmů, a to nejen v Itálii, ale v celém světě, a nyní se posunul opět o krok vpřed. Jejich domácí stadion, San Siro, je jeden z největších stadionů v Evropě a pro fotbalový svět je velmi ikonický nejen svým vzhledem ale například tím, že ho sdílí s městským rivalem. Právě na tomto fotbalovém stánku bude jméno Lenovo na očích statisíců fanoušků, například na tréninkových dresech hráčů.

Inter-dres

Lenovo jako jeden z největších technologických hráčů na trhu bude zásobovat FC Internazionale svými technologiemi, jako jsou servery, úložiště, PC, notebooky, tablety a samozřejmě množstvím jiných důležitých technologií. Tyto technologie budou pomáhat zpracovávat velké množství dat, která vzniknou komunikací nejen s fanoušky Interu, ale fanoušky fotbalu obecně. To klubu umožní digitalizaci dat, uložení historických a současných dokumentů. To vše zjednoduší přístup k informacím fanouškům, kdykoliv a kdekoliv. Profesionální technici společnosti Lenovo budou příštích pět let spravovat všechny technologie a pracovat na tom, aby vše fungovalo v nejlepším možném rozpoložení.

Spolupráce se naplno rozběhne na předsezónním kempu a následně v přípravě, která proběhne v Singapuru a Číně.

Obě strany jsou závislé na vysokém výkonu, inovacích a rády zkouší nové věci. Spojení společností Lenovo a FC Internazionale Milano tedy nebylo složité.“ uvedl Gianfranco Lanci, prezident a provozní ředitel společnosti Lenovo. „Staletá historie Interu, prestižní trofeje a zaměření na hodnoty činí z klubu ideálního partnera pro společnost Lenovo. Díky inteligentnějším technologiím můžeme Interu pomoci se spojením s fanoušky a fotbalovými nadšenci a zjednodušit jim přístup k informacím z klubu.

„Jsme potěšeni, že se jedna z největších světových technologických značek rozhodla vstoupit do světového fotbalového průmyslu právě s námi.“ řekl generální ředitel společnosti FC Internazionale Milano Alessandro Antonello. „Díky prvotřídním technologickým zkušenostem společnosti Lenovo toto partnerství podpoří inovace a snahu o dosažení toho nejvyššího výkonu v této nové éře v Interu.

Inter1

O  FC Internazionale Milano

FC Internazionale Milano, klub založený v roce 1908, je celosvětově známý jako jeden z nejúspěšnějších fotbalových týmů. Klub má čínského vlastníka, jelikož Suning Holding Group získala v červnu 2016 majoritní podíl. Trofeje klubu zahrnují 18 Italských ligových titulů, 7 Italských pohárů, 5 Italských superpohárů, 3 Poháry UEFA, 2 Evropské poháry, 1 UEFA Champions League, 2 Interkontinentální poháry a 1 Mistrovství světa klubů. Inter je jedním ze sedmi týmů, které vyhrály treble (2010) Vítěz – Ligy mistrů, Italské ligy a národního poháru – a jediný italský klub, který nikdy, ve své 110leté historii, nesestoupil z Italské ligy. Inter je globální značka s více než 300 miliony stoupenců po celém světě. Jejich stadion – Stadion Giuseppe Meazza (San Siro), patří mezi nejznámější a nejnavštěvovanější stadiony na světě. Klub se může pochlubit špičkovou světovou mládežnickou akademií. V průběhu let vyhrály týmy mládeže Nerazzurri (Interu Milan) více než 55 trofejí. Akademie produkují mnoho profesionálních fotbalistů, kteří hrají v hlavních evropských ligách.