ThinkPady E a S: nefunkční přihlašování otiskem po aktualizaci (řešení)

13. 2. 2014 | 1

ThinkPady E a S: nefunkční přihlašování otiskem po aktualizaci (řešení)

Po aktualizaci ovladače a software pro správu čtečky otisků prstů Validity (Fingerprint Manager) na ThinkPadech E a S (typicky E531, E431, S531 a S431, ale i novějších) může dojít k problému, kdy se nelze otiskem přihlásit do Windows po startu, přepnutí uživatele již ale funguje. Řešení v článku.

 

Popis problému

Po aktualizaci ovladače a software pro správu čtečky otisků prstů Validity (Fingerprint Manager) na verzi 4.5.240.0 z ledna 2014 na ThinkPadech E a S, typicky na E531, ale problém se týká i ostatních modelů, se může objevit problém, kdy po startu Windows se nebude možné přihlásit pomocí čtečky otisků prstů, přestože pro přepnutí uživatele a další aktivity již dostupná a funkční bude.

 

Tip: Naše recenze ThinkPadu E531.

 

Na vině je nekompatibilita momentálně aktuální verze software pro správu čtečky otisků (verze 4.5.240.0) s některou z nedávných aktualizací operačního systému Windows.

 

Řešení problému

Prozatím, než bude vydána aktualizace, která problém napraví, by mělo pomoci vrátit se ke starší verzi Fingerprint Manageru (uživatelé na diskusních fórech hlásí, že tento postu problém napravil), která však běžně z webu podpory Lenovo dostupná není. Stáhnete ji však zde.

 

Prozatím, prosím, neaktualizujte Fingerprint Manager automaticky pomocí ThinkVantage System Update, dokud nebude problém opraven. Zda je chyba již napravena, zjistíte z popisu aktualizace, kterou vám System Update nabídne. Na verzi 4.5.240.0 však znovu neaktualizujte v žádném případě.

Odpovědět

comment-avatar

Informace: Žádné osobní údaje nejsou povinné! Povinný je pouze text komentáře.


Související příspěvky